måndag 23 mars 2009

Hos doktorn!

Nu har jag precis kommit hem från jourläkarcentralen där jag fick träffa en doktor. Han tittade på mina ögon och öron och lyssnade lite på mina lungor. Jag fick ögondroppar som räcker till imorgon och sen får mamma och jag gå till apoteket och hämta ut resten av dropparna som jag behöver. Det är alltså ögoninflammation jag åkt på. Det blir inget dagis imorgon, kanske på onsdag men det beror på om det kladdar i ögonen eller inte.

Tack mormor för skjutsen till doktorn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Har undrat hela dagen hur det går för dig med dina besvärande ögon.
Men vad bra att ni varit till läkaren så du fått hjälp, vi får nu hoppas att du blir snabbt frisk igen. Krya på dig.
Kram Farfar

Anonym sa...

Hej min ögonsten!
gud, vad jag tycker synd om dig som har åkt på en besvärande ögon inflamation jag vet hur det känns jag hade en hel del av den varan som barn. det blir väl lätt så nu när du börjat på dagis mycket basiller som simmar om kring i luften. men nu när du fått ögon droppar så är du nog snart mycket piggare de brukar hjälpa ganska så snabbt. förlåt att det var så himla länge sen jag skrev men faster har haft fullt upp med skolan å allt i det sista att tiden inte riktigt räckt till. men nu är det inte länge förens jag är klar med skolan och det ska bli såååå skönt ser med glädje fram till den 4juni kan jag lova =0) hur har ni det annars i skåne? förutom att du och mamma har haft lite otur att vara sjuka? jag hörde att ni redan hade fått lite vår blommor det har vi inte fått i norbotten kan jag lova, men vi har haft helt fantastiskt vår väder så har nyss varit ute och prommenerat i en timma soligt å fint men tyvärr lite blåsigt men det var härligt i alla fall. Hälsa din mammma å pappa så mycket från mig! krya på dig hjärtat massa pussar från faster