lördag 28 mars 2009

Feber igen..

Vinkar hej då till Teletubbies!
Äter lite russin

När jag kom in till mamma och pappa tidigt imorse tyckte mamma att jag kändes varm. När vi vaknade vid 7-tiden tog hon tempen på mig och mycket riktigt, jag hade 38.5 i temp. Jag börjar bli trött på att vara sjuk hela tiden! Det är fint väder idag så mamma och jag ska ta en liten promenad snart, lite frisk luft skadar ju inte. Pappa är ute med Hemvärnet så vi får klara oss själv idag, mamma och jag.

Vad ska ni hitta på idag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Vilket elände att du fått feber igen, vi får hoppas att det är tillfällighet den här gången.
Själv så har även jag blivit förkyld igen, det rinner ur näsan hela tiden jobbigt.
Vi har ett strålande väder men kallt, så det blir promenader med Honey. Elisabeth kommer att fortsätta med väven en stund.
Sedan så är det skidskytte på TV och det vill vi inte missa.
Ha det så bra och krya på dig.
Hälsa mamma & pappa
Kram Farfar