onsdag 18 mars 2009

Härligt väder!

Idag har det varit jättefint väder, lite blåsigt men bara man har rätt kläder på sig så går det ju bra. Vi var ute både på förmiddagen och eftermiddagen på dagis, skönt! Och när pappa hämtade mig mötte vi upp mamma med cykeln utanför huset, vi skulle handla välling till mig sen skulle mamma till doktorn igen. När mamma cyklade till doktorn cyklade jag och pappa till Granet och lekte. Jag åkte rutschbana och cykelsnurran och busade lite innan vi cyklade hem igen. Mamma fick papper av doktorn så att hon kan vara hemma resten av veckan, så det blir pappa som får sköta lämning och hämtning på dagis torsdag och fredag.

Till släkten i norr: vad har ni för väder? kan ni se barmarken än? Här har det kommit en hel del vårblommor!


2 kommentarer:

Anonym sa...

den ända barmark som finns just nu är vägar men om några veckor med det vädret vi har nu så kanske vi får se lite barmark :)

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Vist är det härligt med vår, och vad jag blir avundsjuk på er just nu då jag såg dom vackra vårblommorna. Här är det full vinter fortfarande -10 gr. nu på morgonen men soligt och vackert jag och Honey har tagit oss morgonpromenaden efter skoterspåren Honey stortrivs för skaren bär henne. Snödjup c:a 50 cm. Dom stora vägarna är isfria men dom små är väldigt isiga för det är ju lite dagsmeja mitt på dagen. Vad härligt att du kan vara ute så mycke. Vi får hoppas att mamma kryar på sig fort så hon blir pigg igen.
Nu ska du ha det fortsatt bra både på dagis och hemma.
Kramar till hela familgen från Farfar