söndag 15 mars 2009

Helgen..

Här är en bild på mitt syskon i mammas mage!

Igår åkte vi till Malmö på en liten utflykt. Mamma hade bokat 3D ultraljud där som hon skulle på. Eftersom jag inte får vara med på sådana undersökningar så fick pappa snällt passa mig i väntrummet. Egentligen var det ingen bra dag för mamma att åka dit eftersom hon är sjuk, men eftersom hon inte kunde avboka i tid så fick vi ju åka dit. Undertiden vi var i Malmö ringde mormor till jourläkaren och bokade tid till mamma senare på kvällen. Väl hemma från Malmö åkte pappa och jag hem medan mamma hoppade av bussen vid mormor och morfar. Hon fick vilat lite innan läkartiden. Det blev konstaterat att mamma har bihåleinflammation så nu ska hon äta penicillin i 10 dagar. Hoppas hon mår bättre snart så att vi kan busa lite!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå va fin h*n är. Kram Ebba

Anonym sa...

Vad kostade det? Jenny

Anonym sa...

Hej...vilken söt en!
Fick ni veta vad det ska bli?
KRAM Astrid & Maria

Anonym sa...

Men oj vad spännande... Så nyfiken jag är :-) Blir inte Peter sugen på att få veta? Kan du verkligen hålla det hemligt? Eller du har kanske berättat för nån?
KRAM Maria

Malin Nordin sa...

Tack! :-) Ja vi gillar att städa! Hihi. Åh en sån fin bild. Spännande med syskon :-) Roligt för Vilmer att blir storebror. Hoppas allt är bra med er :-) Kram Malin o Filip.