fredag 6 mars 2009

Nya kläder

Med fina huvjackan på. Jag ser inte helt frisk ut va?

Igår fick jag lite nya kläder, en del från mormor och en del från mamma. På Alla Hjärtans Dag fick jag ett presentkort på H&M av mormor så att jag skulle kunna köpa något fint och det gjorde jag igår. Det blev en huvjacka och ett par byxor, jättefina gröna färger. När jag provade byxorna nu i morse så stannade dom inte uppe hur mycket mamma än spände in dom. Jag har blivit lite mager nu när jag är sjuk, men huvjackan passar bra. Av mamma fick jag en vårjacka och en ny mössa, men det får jag börja använda när det blir lite varmare.

Nya jackan och mössan från Villervalla och byxorna från mormor

Jag hade feber igår och hostan och förkylningen är kvar. När jag vaknade i morse hade jag ingen feber men den har en tendens till att komma framåt eftermiddagen. Får väl se hur det blir senare idag. Inget dagis idag heller alltså!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Super fin vårjacka! Krya på dej! Kram Ebba & Jenny

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Vad tråkigt att förkylningen fortsätter, men den är nog på väg bort. Men våren är ju på gång och nya fina kläder har du ju fått sånt brukar ju också pigga upp. Vi får hoppas att du är pigg på måndag och kan vara på dagis igen.
Ha nu en bra helg och krya på dig.
Stor kram Farfar

Anonym sa...

hej hej!

Vilka fina kläder! Hoppas ni snart e bättre! Vilken häftig vagn ni köpt!

Hoppas vi ses snart!

Kram Madde & Ellie

Jessica sa...

Åh vilka fina kläder! Kul att du tyckte om hallonkakan!! Trevlig helg!! kramar!!

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Du blev superjättefin i dina nya kläder. HOppas du får vilat ut nu i helgen så du kan gå tillbaka till dagis på måndag och leka med dina kompisar.
Kram till dig, mamma och pappa från mig
/Anneli

Anonym sa...

Hej vännen hoppas att du snart blir frisk det är ju så tråkigt att inte få vara ute och leka med sina kompisar. Här är allt bra, Fredrik och Marcus har haft sportlov i veckan och inte har det varit så mycket sportande inte, det kan jag lova. Idag ska Marcus i väg och spela handbollscup. Sköt om dig och hälsa mamma och pappa. Jannice med familj