måndag 21 juli 2008

Träff med Åkarp-Maria i Lund!


Ja, idag åkte vi tåget till Lund för att träffa Maria som bor i Lund. Mamma kallar henne för Åkarp-Maria eftersom hon bodde där när mamma lärde känna henne. Vi åkte till Lund lagom vid lunchtid så när vi träffat Maria letade vi genast upp någonstans vi kunde äta. Vi satte oss ute men efter ett tag blev det rejält kallt. Jag var inte på mitt allra bästa humör idag, lite kinkig men det är för att jag har blivit förkyld och hostar lite. Men Maria tyckte att jag var en charmig liten prick! När vi fikade en stund efter lunchen så tog Maria fram ett paket - det var till mig! En svart tax från Brio, jättefin! Den ska jag dra efter mig när jag lärt mig gå.

Tack så mycket Maria för leksaken och för en jättetrevlig dag!

Kramar från hela familjen!

Inga kommentarer: