torsdag 17 juli 2008

Bad med pappa!



Nu har jag precis badat i badkaret med pappa. Vi har lekt med båten men mest har pappa sprutat vatten på mig med hjälp av små vattensprutande baddjur! Det är lite läskigt att få vatten i ansiktet men samtidigt är det ju kul så jag kan inte låta bli att leka vidare.


Imorgon kommer kusin Oliver till stan med moster Mia och onkel Jacob så klart! Mamma och pappa ska passa Oliver imorgon eftermiddag när moster och onkel ska till frisören. Hoppas vi båda är pigga då så vi kan leka lite! Nu är det snart bara en vecka kvar tills farfar och Elisabeth kommer och hälsar på oss. Mamma och pappa visar foto varje kväll så att jag kanske känner igen er lite grann när ni kommer..!

Kram

// Vilmer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Ja, nu är det inte länge kvar tills vi ses. Vi ser verkligen fram mot att få träffa dig och dina föräldrar igen! Vi följer din blogg varje dag så att vi kan se hur du vuxit och vad duktig du har blivit. Vi har just vinkat av faster Emma och farbror Patrik som varit här ett tag.
Kramar från farfar och Elisabeth.

Unknown sa...

Hej fætter, ja vi ses ju imorgon, då kan dina førældrar kænna på hur det ær att ha 2 "krudtugler" som oss på en gång;) blir spænnande. Næ vi ska nog vara snælla. Ska bli kul att træffa er alla igen. Jag har också precis badat och lekt med badankor och annat roligt. Nu sover jag gott i min seng, blev så trøtt så trøtt. Kram oliver.