torsdag 3 juli 2008

Paket från faster!



Igår gick jag ock pappa till posten, jag åkte inte vagn utan pappa gick med mig och när jag blev trött fick han bära mig. Det är ju så kul att gå så jag vill bara göra det hela tiden! Vi mötte mamma vid posten, hon kom direkt från jobb. Vi skulle hämta ett paket och vilket stort paket det var! Superspännande! Det var från faster Emma. Vi skyndade oss hem för att öppna det. I den stora lådan låg det flera spännande saker; två stycken matset (som jag ska använda när jag kan äta själv) en mjuk tavelliknande grej med fickor på som man kan lägga leksaker i, ett mysigt gossedjur , en giraffkrok och ett litet fotoalbum. Tack så mycket faster! Du är så snäll!! Jag hoppas också att vi kan ses snart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er alla!
Det är så skoj att kunna gå in och läsa om alla dina äventyr. Du har hunnit bmed en hel del under tiden vår familj varit ocj solat och badat i Turkiet ser jag.Skriver mer i morgon ps gratta pappa

Jannice med familj

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Presenter och paket nu igen, men det är ju klart du blir ju 10 månader idag. GRATTIS!!!!!
Vi räknar ned tiden tills vi får träffas igen.
Kram Farfar

Anonym sa...

hej hjärtat! så kul att du gillade presenterna! att du blivit så duktig att du kan med hjälp av pappa gå hela vägen till posten det är imponerande söta! nu är jag hemma hos farmor och cribba och i morgon skall jag och farbror patrik åka upp till hällnäs till farfar och elisabeth det skall bli helt underbart att få komma dit! på ett eller annat vis ska vi nog se till att vi får ses snart! nu skall faster bara försöka få tag i en lägenhet å lite möbler så att hon får ett hem igen, sen ska vi inte se om hon inte kan hinna med en liten tur till dig! hälsa mamma å pappa! massa pussar från faster