söndag 6 juli 2008

Gospelkonsert i kyrkan!


Ikväll har jag varit i en stor stor kyrka, nämligen Sofia Albertina. Där har jag varit en gång innan, men då låg jag i mammas mage så det kommer jag ju inte ihåg. Pappa och jag promenerade dit lite innan kl 18 och när vi kom dit var mamma redan där. Mamma skulle sjunga med en massa andra människor framme i kyrkan, pappa och jag skulle sitta och titta på. Helt plötsligt kom mormor och morfar också, det var kul att träffa dom idag igen! Vi var i kyrkan i en timme och det sjöngs så det stod härliga till. Alla klappade i händerna när det var slut och sen kom mamma fram till oss och då fick hon kramas med mig en stund.


Alla i kören fick en fin ros

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad søt du ser ut syster/moster! Synd att vi inte kunde høra dig sjunga, det læt sækert jættebra. Du får ge en privat koncert næsta gång vi ses;) Och tack før att du lægger ut en bild av mig med snor i hela ansigtet:) puss från oliver og mamma.