måndag 28 juli 2008

Bad i Rydebäck!

Mamma, morfar och jag svalkar oss lite

Igår följde jag och mamma med mormor och morfar till stranden i Rydebäck. Det är ju så varmt så man vill helst vara i vattnet hela tiden! Jag hade med mig hink och spade och vattenkanna som jag hade vatten i. Vi hade ett litet parasoll som jag satt under ett tag men sen ville jag ju röra på mig som vanligt. Mormor och morfar satt i sina brassestolar som jag gick runt hela tiden och lekte tittut så fort jag kom bakom ryggen på både mormor och morfar. Bra träning tills jag kan gå själv utan att hålla i mig.

Tack för en jättemysig dag!

Idag kommer farfar och Elisabeth till Landskrona, det ska bli kul och spännande att träffa dom! Det blir tredje gången vi träffas. Första gången var i november på mitt dop, då var jag 2,5 månad och andra gången var över nyår hos dom i Hällnäs och då var jag bara knappt fyra månader så det minns jag inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej Vilmer!

Så du var också i Rydebäck igår, det var jag med. Såg du någon som plaskade extra mycket i vattnet så var det jag :0) Hoppas du får det jätteroligt med farfar och Elisabeth nu, passa på att busa riktigt mycket dem.

Hoppas vi ses snart.
Kram Anneli