fredag 18 juli 2008

Oliver och en massa bus!

Oliver äter middag

Pappa och jag har kryptävling!

Jag kryper mellan bordsskivorna.. bus bus busunge!

Varför läsa tidningarna när man kan klättra på dom?

Behöver vi fler cd-skivor hemma? Jag kan plocka med några..

Oliver och jag leker med leksakerna i backen

Idag var pappas sista arbetsdag så dom närmaste 4 veckorna ska han vara pappaledig! Äntligen ska vi vara tillsammans alla tre igen. Blev ju inte så länge sist eftersom mamma skulle jobba och så skulle pappa jobba en extra vecka. Imorse när jag och mamma vaknade var vi båda jättetrötta, jag hade tydligen inte sovit så bra inatt. Efter frukosten, kiss på pottan och lite barnprogram så gäspade jag stort. Mamma tog med mig in i sängen och huxflux så sov vi 1,5 timme! Jätteskönt! Jag fick lunch när jag vaknade och sen gick jag och mamma en runda i stan. Det blev köpt två kortärmade och kortbenade pyjamaser till mig. Jag blir så kall om kroppen på natten eftersom jag totalvägrar täcke och mamma och pappa vill gärna ha luftigt och svalt i sovrummet. När vi kom hem dröjde det inte lång tid förrän pappa kom hem från jobb. Vi busade en stund och sen var det dags att gå hem till mormor och morfar. Vi skulle nämligen passa Oliver en stund när Mia och Jacob hade tid hos frisören. Mamma matade Oliver medan jag och pappa lekte och sen blev det lek med alla leksaker i backen. Oliver sitter jättebra själv nu, längtar bara tills han kan krypa tillsammans med mig. Han har börjat ta sig fram lite hasandes, men det går inte så fort än.

Imorgon blir det nog en runda till Karlslund, det var ju så kul sist. Hoppas bara att vädret blir bättre än det var idag!

Inga kommentarer: