onsdag 16 juli 2008

1 års kalas!

Jag "posar" för mamma innan kalaset


Igår var jag på mitt ANDRA (Alicia fyllde ju år i juni) 1-års kalas, det var Tom, Alex och Adrian som fyllt/fyller år. Grabbarna är kompisar från mammagruppen så klart att vi skulle gå dit och fira dom. Vi var i Alexs koloni, ute i trädgården då så att alla barnen kunde krypa runt. Jag, mamma, Alma och Therese kom lite sent men det blev alldeles lagom tid att vara där. Jag hann leka lite innan det var dags för tårta. Det fanns en vuxentårta som var alldeles grön med en ros i mitten, tydligen kallas det prinsesstårta, och så fanns det en barntårta som såg ut som en nallebjörn i formen. Båda smakade supergott! Tack för ett trevligt kalas!

Om en timme ska vi träffa Malin, Alicia, Therese och Alma. Vi ska på picknick i Karlslund med många andra mammor och bebisar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!! Hoppas nihade kul på kalaset. :-) Säg till mamma att du har ju varit på mitt 1-årskalas oxå. Hihi.
Det var jättekuloch träffa dig idag, det får vi göra om.
Kram Alicia