torsdag 24 juli 2008

En dag på stranden!




Ja, eller i alla fall på gräset vid stranden. Där var jag och mina föräldrar idag. Efter min lur och lunch så gick vi ner till vattentornet, det är ju så fint väder! Vi satte upp vindskyddet och plockade fram lite leksaker och sen var vi där ett par timmar. Jag lekte lite i sandlådan och gungade en sväng också. Imorgon blir det stranden igen, men då blir det i Borstahusen istället med massa mammor och barn. Det ska bli kul! Tidigare idag följde jag och mamma med mormor och morbror Hampus till Ica Maxi på Råå. Vi handlade majskrokar, dom har ju varit slut här hemma ett bra tag! Mamma köpte en massa annat också och medan hon plockade varor körde Hampus runt mig i kundvagnen. Vi tog även lite promenader runt om i affären. Mamma köpte en fin keps åt mig, perfekt nu när solen har hittat fram igen.

Inga kommentarer: