onsdag 9 juli 2008

Pappa och jag!

Ja, pappa och jag vi umgås dagarna i ända.. så mysigt! Vi busar, badar, läser böcker, vilar och pratar en massa. Fast vi saknar ju mamma också lite och jag blir lika glad varje eftermiddag när hon kommer hem! Nu jobbar hon bara två dagar till, sen ska pappa jobba en vecka och SEN är vi alla hemma tillsammans! Jag har blivit förkyld vilket är tråkigt.. tycker inte om att bli torkad hela tiden och så sover jag så dåligt.. usch och fy, hoppas förkylningen försvinner snabbt!

Nya bilder kommer snart..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Vad mysigt ni verkar ha det hemma om dagarna. Passa på att njuta av varandra. I helgen får vi se om faster Emma stannar hos din farfar och Elisabeth eller om hon åker till din farmor och Cribba om hon kommer till din farmor ska vi försöka se om hon har tid att komma hit och grilla lite med oss. Det var länge sen vi åg henne. Fast vi saknar dig och din familj också väldigt mycket synd att ni bor så lång bort. Sommarkramar från Jannice med familj.