söndag 1 juni 2008

Ute-dag!


Igår var vi ute hela dagen, det var så skönt! Jag blir så glad och nöjd när jag får vara ute i friska luften och det finns ju så mycket mer att titta på än att sitta inne i lägenheten. Mamma och jag gick en sväng på stan på förmiddagen eftersom vi skulle köpa lite lunch och så skulle jag sova. Jag sov bara en kort stund och när vi kom hem packade vi lite saker och sen gick vi hem till mormor och morfar. Pappa satte upp vindskyddet i trädgården så jag kunde sitta där inne och slippa den starka solen. Jag lekte med leksaker, promenerade lite med både mamma och pappa och doppade fötterna i poolen. Både mamma, pappa, morfar och mormor tog ett dopp men jag får nog vänta tills det blir varmare. Det var 24 grader men, nja.. lite kallt för lilla mig! Mormor sa att vi ska köpa en egen liten pool åt mig, det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: