torsdag 19 juni 2008

Träff med kusinen!



Igår när pappa åkte iväg med körskolan för att halka så gick jag och mamma hem till mormor och morfar eftersom moster Mia och kusin Oliver var i Landskrona igen. Innan vi gick dit fick jag på mig nya kläder som mamma var och shoppade på Butik Mini tillsammans med mammagruppen här om kvällen. Visst passar jag bra i grönt? Oliver och mormor gick ett ärende när vi kom så jag fick underhålla mamma och moster ett tag. När Oliver kom hem igen blev det lite fotografering som vanligt och sen skulle han äta gröt. Mia tyckte att han var lite ofokuserad på gröten men det var ju inte så konstigt eftersom jag hittade på bus sidan om som han hellre tittade på! Jag ska lära dig allt jag kan Oliver, men du får lära dig krypa först.


När vi kom hem från mormor och morfar så sov jag från och till i 2-3 timmar, jag var supertrött eftersom jag inte sov någon förmiddagslur. När jag vaknade var mammas och pappas kompis Anneli hos oss. Vi skulle ut och äta på stan innan mamma och Anneli skulle öva med kören. Innan vi gick fick jag ett stort paket! Anneli hade köpt lite leksaker åt mig, en lastbil och en traktor. Tack så jättemycket!

Idag har vi bara tagit det lugnt, det är så skönt att pappa är hemma med oss för då kan vi mysa alla tillsammans!

Imorgon är det midsommar, tydligen ska man äta jordgubbar med grädde då! Får se om jag är vaken och får smaka..

Trevlig helg alla!

Krya på dig Oliver!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Jag vill passa på att önska dig och din familj en riktigt Glad Midsommar. Vem vet kanske blir det dans kring midsommarstången.

Tänkte ge dig ett litet tips. Du kan ha mjölk till jordgubbarna också, riktigt gott.

Hoppas vi ses snart igen.
Krama mamma och pappa från mig.

Kram Anneli