onsdag 4 juni 2008

9 månader!

Idag blir jag hela NIO månader! Jag börjar bli en riktigt stor kille nu! Mamma och pappa har fullt upp med mig varje dag, jag älskar att vara i rörelse och upptäcka allt runt omkring mig. Nyfiken till tusen och envis! Undrar vem jag har det efter.. mamma? Jag har börjat "prata" mer och mer, inga riktiga ord ännu eller jo, "amp" som är lampa. Jag har ju fullt upp med allt annat så pratet kommer nog i sinom tid.

Idag har inte hänt så mycket, en sovar-dag kan man nästan säga att det varit. Sov en kort förmiddagslur och en låång eftermiddagslur på 2,5 timme! Så länge har jag nog aldrig sovit dagtid.

Hoppas ni alla haft en bra dag! Skriv gärna något kul som jag kan läsa imorgon när jag vaknat!

Kram/ Vilmer

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Vilmer på 9mån-dagen!

Anonym sa...

GRATTIS på din 9-månaders dag!! Kram LOWA

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS på din 9 månaders dag! Kram EBBA

Anonym sa...

Grattis på 9 mån dagen!! Kram Alicia

Anonym sa...

Grattis Vilmer!! hoppas vi kan ses snart:)
kramar Emili

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Jag vill säga tack för igår. Det var kul att träffa dig. Som vi skrattade och som vi kollade på bilarna :0)Det var riktigt roligt. Får vi göra snart igen.

Hälsa mamma att hon var jätteduktig igår.

Hoppas vi ses snart igen.
STOR KRAM till dig och hela din familj.

///Anneli

Astrid och Greta sa...

Hej Vilmer...
Ja, tiden går fort. Nu är du ju lika gammal som en hel graviditet (sa barnmorskan)!
Hoppas att allt är bra med er och att du hade en bra 9 månaders dag.
Kram från Maria & Astrid

Anonym sa...

Hej vännen och grattis
Här har vi haft en strålande dag ocj jag tror nog att jag lånat din pool om du bott närmare..+30 i skuggan ja det är väl lika bra att man vänjer sig eftersom vi åker till medelhavet om 1,5 vecka önskar at du kunde följa med slulle kunna tänka mig att du skulle tycka det var skönt , det tyck5te din farmor när hon földe med tll vårt paradis förra året. På Lördag ska vi nåka till farmor och Cribba och grilla säkert supergott och trevligt. Sköt om er alla Kram Jannice med familj.