måndag 2 juni 2008

Lek och grillning!


Killar i magen!

På förmiddagen igår gick mamma, pappa och jag till Granet. Jag gungade själv och tillsammans med mamma. Det var jättekul! Jag fick även testa rutchbanan, inte själv utan jag åkte med pappa. På eftermiddagen gick vi hem till mormor och morfar, vi skulle grilla där. Morfar och pappa körde iväg för att handla jord till mormors blomkrukor och när dom kom tillbaka hade dom med sig en pool till mig! Jag provade aldrig den igår men kanske att jag testar den senare idag. Det ska ju bli upp mot 30 grader idag! Däremot så fick jag doppa fötterna i den stora poolen, det är spännande! När vi kom hem så duschade jag och mamma, jag var smutsig på hela kroppen eftersom jag krupit runt överallt.

Leker med Hampus gamla leksaker
Wihoo!
Nyduschad

Inga kommentarer: