tisdag 29 april 2008

Hos frisören!

Sandra klipper mig

Igår skulle mamma och pappa klippa sig, det är ju Olivers dop på lördag och då vill dom se fina ut. Jag fick mig också en liten klippning. Frisören Sandra var jättesnäll men det kändes lite konstigt när hon klippte. Jag ville helst titta på vad hon gjorde men då blev det lite svårt för henne att klippa så mamma fick försöka få mig att sitta still. Pappa tog foto med mobilen i spegeln samtidigt, "första gången" måste ju alltid förevigas!

Tidigare på dagen var vi hemma en sväng hos Therese och Alma, där var Jenny och Ebba också. Alla barnen fick lunch sen gick mammorna ner på stan en sväng innan vi skulle till frisören.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej min lilla øgonsten! att du fått vara till frisøren idag och blitt fin i håret till olivers stora dag! hær ær allt som vanligt men tænkte bara passa på att berætta att faster kommer tillbaka till sverige. flyttar hem till sommaren =0) så då finns jag næratill hands att komma å busa med dig då du kommer upp till norr! saknar dig! puss från faster

Anonym sa...

Hej Vilmer!! Vad tjusig du blir i håret. Det skulle jag oxå behöva..hihi.
Hoppas du och mamma & pappa får en trevlig valborg.
Kram Alicia

Anonym sa...

Hejsan!
Fick adressen till Er blogg av Marie-Louise. Jätte kul att se alla bilder. Vad gullig han är Er lilla Vilmer:-) Jag har ju också en son,Teo, han är 4 månader.
Ha en trevlig Valborg.
Hälsningar Jenny Ahlm med familj

Anonym sa...

Hej på er mina vänner
Hoppas att ni får en trevlig valborg men du vilmer inget som jag rekomenderar på att pröva hemma efteråt om ni går på någon majbrasa. Skoj att pappas kusin hittat till din sida, jag blev lite rörd och fällde en tår ska jag medge. Fredrik och Marcus drar nog ut i kväll du vet när man kommer upp i deras ålder är tjejer viktigare en föräldrar....Tyvärr. Hoppas att ni får det bra på din kusins dop men det tror jag nog. Sköt om er och ha en bra valborgshelg och du kan väl hälsa Faster Emma om du pratar med henne från hennes moster att hon hör av sig.
Kramar i massor från Jannice med familj