onsdag 9 april 2008

Rytmik!

Det brukar gå undan på rytmiken därav fartränderna!

Idag var det dags för rytmik igen, det är så kul! Men idag hade jag inte sovit innan så jag var inte lika på G som jag brukar. Extra kul idag att pappa följde med, han tog mest foto men sjöng med i några av sångerna också. Du får gärna följa med fler gånger! Vi sjöng en ny låt idag som handla om att spela trummor och då fick vi alla en liten trumma av Alexandra. Vi trummade hårt, mjukt, snabbt och långsamt. Sen fick vi ett ägg som man ska skaka i takt till musiken, men jag ville mest suga på det. Pappa tog som sagt foto och här kommer några av dom. Jag vill ju gärna visa farmor, farfar och alla andra vad vi brukar göra varje onsdags förmiddag!

Här flyger vi högt! Vi sjunger om solen som går upp och ner, vi bebisar är solen.


Slår på trumman!


Här sjunger mammorna en lugn och vacker sång, i kano, med lite rörelser till
(pappa tyckte att det lät jättefint!)

Efter rytmiken somnade jag snabbt i vagnen medans mamma och pappa gick en runda i stan. Vaknade upp hungrig och fick spagetti och köttfärsås serverat, mums! Lite senare blev det promenad med Charlotte och Vilmer 2, då somnade jag gott igen. Eftersom pappa jobbar kväll denna veckan spenderar mamma och jag eftermiddagen hemma hos mormor och morfar. Då blir det en del bus med morbror Hampus. Mormor och morfar tycker att jag är jätteduktig på att prata och det är jag ju också! Dom har sagt att dom gärna vill veta vad jag säger men det håller jag för mig själv en stund till. Imorgon åker mormor och morfar iväg på semester, kommer sakna er! Hoppas ni får en rolig och mysig resa!

//Vilmer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Oj vad du är duktig,med allt vad du gör. Det är så roligt att vi som bor på avstånd från dig kan följa med på allt som händer kring dig genom din blogg. Ni är verkligt duktiga på att fota och berätta. Tack för det.
Kramar från Farfar

Anonym sa...

Vilmer!Klämma lite på servitrisen, visar på goda takter tidigt.

Farbror patrik