torsdag 17 april 2008

Tack farmor!


Igår fick jag paket av farmor, det var ett jättefint set med byxa och jacka. En dregellapp i matchande färg fick jag också. Tack så mycket! Jag provade kläderna idag och dom passar fint nu, men där är lite att växa i ändå. Perfekt!

Igår hade jag supermycket energi, som jag brukar ha alltså. Jag övar hela tiden på att ställa mig upp. Jag reser mig mot saker (och människor) som jag inte kunde för några dagar sen, det går snabbt att lära sig. När pappa stod i köket och diskade igår så reste jag mig upp mellan hans ben, med hjälp av hans byxor. Pappa fick avbryta diskandet ett tag, inte så lätt att diska med en bebis mellan benen tydligen!


Jag har lärt mig en annan sak också, nämligen att krypa . Jag visar det inte så ofta eftersom jag tar mig fram så bra i alla fall. Jag kryper ibland när underlaget är lite strävt, som på mattan i tv-rummet. Jag har lyckats hålla mig borta från kameran så det finns inga bilder på det än!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du blev!
Men det är klarten skönhet klär ju i allt eller hur?
Hoppas att ni får en skön helg, själv ska vi förbereda din gammelfarmosr 80 års kalas som vi ska ha på tisdag.
Kramar till er alla
Jannice med familj

Anonym sa...

Vilken charmör du blev Vilmer! Du kommer att klättra som pappa gjorde före du kan gå, upp på diskbänken och hjälpa till med disken lite granna.
Hälsningar Tusen pussar och kramar från Farmor!

Anonym sa...

Hej!!!

Vad fin blogg! Kul att jag hittade hit. Supertrevligt med alla träffar nu. Hoppas ni får en toppen helg.

Ses på tisdag

Kramar från Madde & Ellie

Anonym sa...

Hej på er!
Snygg layout på er sida.
Ses nästa vecka och så får ni ha det bra i det fina vårvädret.

Kramar Alex&Kim