lördag 26 april 2008

Fika hos Maja!

Maja ville hålla mig i handen

I eftermiddag har vi varit hos våra grannar vägg i vägg - Sara, Mattias och Maja bjöd in oss på fika. Mamma Sara hade bakat goda bullar och chokladkaka som alla åt av med förtjusning. Maja satt själv i soffan och åt, hon fyller 2 år i sommar så hon är alltså lite äldre än mig. Jag fick sitta i barnstolen så fick mamma mata mig. Jag fick först lite gröt och sen fick jag smaka lite chokladkaka, supergott! Maja hämtade jättemycket leksaker från sitt nya rum som vi kunde leka med. Hon var snäll som lånade ut saker till mig, jag har ju en tendens till att bita på allt! Vi busade under bordet, läste lite böcker, rullade lite boll och sen fick jag låna lite djur att tugga på.

Maja, mamma och jag

Vi rullar boll


Tack för en jättetrevlig eftermiddag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej på dig Vilmer, mosters lilla buse:) passa dig før att bli allt før førtjust i chokladkaka, det kan bli farligt i længden:)Idag hade Oliver en mysig førmiddag ensam med sin pappa då jag skulle till frisøren. Det ær førsta gången att de har varit ensamma i flera timmar, men det gick så bra så. Længtar till vi ses igen. Det blir visst redan på onsdag nær du och mamma och mormor åker till helsingborg. Då kommer moster och Oliver och træffar er dær. Sen ær det ju Olivers dop på lørdag, så då ses vi också. Puss og kram.

Anonym sa...

Så skönt ni verkar ha det. Här kämpar vi på med våra snöhögar och det finns faktiskt något grönt där under ,jippi så för att fira det så var jag och Lennart och handlade en massa blommor och krukor idag i och för sig måste vi täcka dem i uterummet men dock..
Annars har vi tagit hand om ved så vi kan elda och ha det skönt nästa vinter. Men nu börjar vi alla längta till vi åker till Turkiet om drygt 7 veckor. Det ska bli så skönt med sol och bad. Sköt om dig och kramar till er alla från Jannice med familj.