tisdag 22 april 2008

Sol och fika!


Therese och Alma

Vaggar Alma i vagnen

Vilka härliga dagar det är nu för tiden, jag stormtrivs. Mössan vill jag inte ha på mig så den sliter jag av mig hela tiden. Mamma får nog sätta på mig mössa med knytband om hon vill att jag ska mössan på huvudet. Igår var jag och mamma på uteservering hela eftermiddagen. Vi träffade Charlotte & Vilmer, Johanna & Ella, Therese & Alma och Therese´s syster och hennes flicka Emilia. Vi satt hela gänget på 261 och fikade. Jag sov i stort sett hela tiden, men när jag tillslut vaknade så fick jag lite mellanmål. Idag var det bebisträff hemma hos Marta, vi var jättemånga bebisar och jag lekte jätteduktigt hela förmiddagen trots att jag inte sovit någon förmiddagslur. Efter träffen gick mamma, Therese och Charlotte en runda med oss bebisar så vi fick sova lite. Alla somnade på direkten. När jag vaknade satt mamma och resten av gänget på samma fik som igår. Jag fick gröt och sen ville jag hälsa på Alma som satt i sin vagn och det gjorde jag (som ni kan se på fotona).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej mormors lille pussgurka! Du är bara så gullig att man kan äta upp dig! Längtar till vi ses nästa gång! Stor kram och hoppas du kan sova bättre i "nya" rummet! Puss från mormor.