tisdag 15 april 2008

Tokiga unge!



Nöjd kille!

Idag har jag supermycket energi, jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag klättrar och ställer mig upp så fort jag får chansen. Mamma sätter mig på golvet när hon tycker att jag borde vila, men vips så är jag uppe igen. När mamma satt vid datorn stod jag vid tidningskorgen och lekte och när mamma tittade så låg jag uppe på korgen!

Innan idag var vi ute på promenad i flera timmar. Först gick vi till pappas jobba och gav honom lite fika, eller mamma gav för jag hade somnat. Sen träffade vi Charlotte och Vilmer och Johanna och Ella, blev en ganska lång runda. Jag satt och tittade på allt som vi gick förbi. Jag älskar att vara utomhus, speciellt när det är sol och lite varmt!

Jag är ganska snorig så vi får se om jag och mamma kommer på rytmiken imorgon.

Förresten, nu har min fjärde tand kommit fram!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Din lille buse! du ær ju allt før vild vilmer... din mamma måste ha fullt upp nær du ær så energisk:) længtar till oliver også kan lite sånt... eller gør jag?... det blir kanske allt før jobbigt:) næ men det blir roligt. puss og kram från moster.

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Du e ju en riktigt busig kille du
:0) Hoppas vi ses snart. Du bjuder alltid många skratt,leenden och såklart så busar vi ju lite grann.
Hoppas förkylningen släpper snart. Krya på dig.
En STOR kram till dig, din mamma och pappa. KRAM ///anneli