onsdag 8 oktober 2008

Rytmik och träff med Anneli!

I förmiddags var det rytmik igen, efter en veckas uppehåll. Idag var första gången som jag tyckte att det var riktigt roligt, gnällde inte en enda gång. Mamma svettades som tusan, hon skulle ju lyfta mig upp och ner flera gånger i en av sångerna. När vi kom hem gick jag och mamma raka vägen in i sovrummet och jag somnade ganska omgående. Sov i två sköna timmar, det är jobbigt att vara på rytmik! När jag ätit och sagt hej då till pappa så kom Anneli. Vi hade ju bestämt att vi skulle gå till lekplatsen idag. Mamma och Anneli pratade en massa på vägen dit och jag tittade på fåglar, hundar och getter som vi gick förbi. När vi kom fram grävde vi och sen ville jag som vanligt åka på cykel-snurran. Anneli var duktig och trampade runt oss, mamma gick sidan om och höll mig så jag inte skulle trilla av. Sen lekte vi titt-ut i ett av dom små husen som liknar flugsvampar, det var skoj! Efter nästan en timmes lek gick vi till Trädgårdscaféet och fikade, mums! Innan vi gick hem handlade vi på City Gross och sen gick Anneli till tåget. Mamma och jag lekte lite, sen fick jag mat och därefter blev det bad. Nu har jag ätit välling och ska sova.



Tack för en rolig dag Anneli!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Tack själv. Jag hade också jätterolígt idag. Visst var dom små "svamphusen" roliga också cykeln ju. Fast man blev ju lite snurrig i huvudet när vi cyklade där runt, runt, runt :0)

Så duktig du är nu, pratar ju en hel massa. Så kul.

Hoppas vi ses snart igen. Så får vi busa ännu mer då. För vi e ju jättebra på att busa och just det, skratta.
Klockan är sent nu, så jag säger godnatt och sov gott.

Stor kram till dig, din mamma och pappa.
Kram Anneli

Anonym sa...

du är så underbar vilmer!!!!! hjärtat smälter varje gång man ser dina underbara bilder å läser om allt spännande som du gjort! längtar så mycket efter dig! massa pussar från faster