måndag 20 oktober 2008

Ny lekplats!







I lördags provade vi en ny lekplats, den ligger bakom Teatern i stan. Vi hade med oss hink och spade men där var ingen sand, lite konstigt men jag lekte ändå. Där fanns en klätterställning med rutschbana, en cykelsnurra och en konstig stor rund gunga. Det var riktigt kyligt höstväder så vi stannade bara en stund och sen så skulle jag ju äta lunch innan middagsluren.

Igår tog vi det bara lugnt, gick en promenad och mös hemma. I veckan blir det rytmik på onsdag med pappa eftersom mamma har körlektion och på torsdag ska jag och mamma till moster i Köpenhamn.

Vad ska ni hitta på i veckan?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Lekplats utan sandlåda, konstigt. Men som du skrev, det går ju alltid bra att leka ändå.

Så du ska till storstaden Köpenhamn på torsdag. Där var jag och gick på spökvandring i fredagskväll. Riktigt kusligt, men samtidigt också spännande :0)
Bu....

Hoppas vi ses en dag här framöver.
Dags att busa igen tycker jag.
STOR kram till dig, mamma och pappa.

Anonym sa...

Hej hjärtat! vilka härliga bilder du har här på bloggen! var riktigt fint kort på dig å pappa måste jag säga! jaa, nu är nog inte snön långt borta här uppe det e riktigt halt å kallt på morgonen då man kliver upp, men jag längtar faktiskt efter lite norrlänsk vinter å snö =0) kommer väl att frysa en hel del kan jag tro, men jag och ett par klass kompisar har kommit överäns om att börja åka slalom i vinter så nu längar jag bara =0) jaa, faster har varit lite deppad eftersom det sket sig med lägenheten men hon sattsar på att ta nya tag nu! nää, nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite under täcket å bara mysa lite här i höst kylan! saknar dig å dina föräldrar massa skatten! massa pussar å kramar från faster

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Ny lekplats har du kollat in,va kul. Här fortsätter vi med att hösta in för vintern, det mesta är
undanplockat nu. Igår så monterade jag ett nytt fäste för snöbladet på
min minimaster. På onsdagkväll så åker jag till Patrik i Umeå, ska hjälpa honom motera ihop lite möbler som han köpt. Dom dagar det är fint väder så försöker jag och Honey vara ute så mycket som möjligt.
Ha nu en fortsatt bra vecka.
Kram Farfar