onsdag 29 oktober 2008

Heldag i Danmark!

Mormor kom och hämtade mig och mamma imorse vid halv nio, då skulle vi köra till Helsingborg för att ta färjan till Helsingör. Men sen skulle vi vidare. Först stannade vi på Netto för mormor hade en massa burkar att panta och så skulle vi handla lite. Vi köpte lite godsaker och så fick jag ett set med bak-redskap så när det är dags för julbak kan jag också vara med! Efter shoppingen åkte vi vidare mot Köpenhamn och jag somnade i bilen. När jag vaknade hade vi precis parkerat utanför mosters och Olivers lägenhet. När vi kom upp dit så var det bara moster som var där, Oliver sov i vagnen ute på gården men han vaknade ganska snart därefter. Vi lekte jättemycket hela dagen och så kramades vi och Oliver fick en och annan puss. Vi fikade lite och sen blev det ännu mer lek. När klockan närmade sig 15 tog vi på oss och åkte tillbaka hemåt. Jag somnade efter en stund och vaknade när vi kört på båten.

Tack för en superrolig dag! Längtar till ni flyttat in i huset så vi kan springa runt i trädgården!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Låter som du hade en bra dag med mormor, mamma, moster och Oliver. Du hann med mycket också, busa, leka, kramas, åka båt och allt :0)Så många äventyr du är ute på :0)
ha en bra dag Vilmer!

Kram till dig, mamma och pappa
Anneli

Anonym sa...

Hej min lille älskling! Det går inte många stunder under dagarna som jag inte tänker på dig och saknar dig. Vi hade verkligen en härlig dag tillsammans du och Oliver, era underbara mammor och så jag. Puss och kram från mormor.