fredag 17 oktober 2008

Mormor, morfar och morbror på middag!







Ja, ikväll var mormor, morfar och morbror bjudna på tacos hos oss så under dagen blev det lite städning och matlagning. Jag hjälpte pappa med dammsugandet medan mamma fixade maten. Lite efter kl 18 kom dom men då satt jag redan och åt, jag var ganska hungrig nämligen. Alla åt med god aptit och när jag var färdig fick jag ett paket! Jag öppnade det helt själv, det var Bamses plocklåda. En låda med träklossar som ska passa i rätt hål. Jag satte dit den första på första försöket! Till efterrätt blev det hallonglass med varma jordgubbar, jag fick bara smaka lite för sen skulle jag få välling och lägga mig. Alla busade med mig hela kvällen så jag var helt uppe i varv och skrattade hej vilt!

Tack för en rolig kväll och tack för presenten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv älskade lilleman! Du är bara så underbar!
Hälsa mamma och pappa också och tacka för en trevlig kväll med god mat!
Puss o kram från mormor, morfar o Hampus.