torsdag 2 oktober 2008

Men mamma..

man ska inte ha vintermössa på inomhus! Mamma envisades med att prova min nya mössa på mig.. men jag ville inte ha den på mig. Nog är jag söt i den men den får allt vänta till kyligare tider.


Nu får det vara nog!

Det har nästan blivit dagliga besök hos mormor och morfar denna veckan, vi var där en sväng även idag. Mormor och jag bakade goda kanelbullar, dom blev supergoda! När pappa kom hem från jobb gick vi alla en sväng i stan, mamma köpte födelsedagspresent till moster som fyller år nästa fredag. Morbror fyller år på tisdag så honom ska vi också hitta något till.. Nu är det dags för bad med pappa och sen blir det välling och sängen. Förresten så åt jag ett äpple idag. Jag fick hålla äpplet själv, mums vad det var gott att tugga på!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Bra att ha en varm vintermössa nu när kylan kommer. Du är verkligt gosig på alla kort vi får se av dig. Kan du be pappa eller mamma maila upp bilden av dig som buskille så kan jag skriva ut den på fotopapper och fästa den på kylskåpet,då får jag ju ha dig framför ögonen när jag är i köket.
Kram och ha en bra helg
Farfar

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Så tokigt att ha på mössan inomhus :0) Men du var jättefin i den. Bra med varm och skön mössa när du ska ut och leka på lekplatsen.

Du får ha en mysig helg med mamma och pappa. Kanske blir det lite lek med Oliver också.

Kram till dig och hela familjen.
Anneli