torsdag 16 oktober 2008

Farbror Patrik!

Igår träffade jag farbror Patrik igen, sist var ju på nyårsafton så det är ett tag sen. Han skulle till Båstad på konferens så han mellanlandade i Landskrona för att träffa oss. Vi gick först en runda vid Citadellet och kolonierna innan vi hamnade på Speakers Corner. De vuxna åt ryggbiff och jag fick faktiskt en hamburgertallrik från barnmenyn, ibland får man festa till det! Jag åt upp nästan alla pommesen, åt lite lite kött och smakade bara på brödet. Mamma sa att det nog var bra att jag fick egen tallrik med "plockemat" istället för matburk, hon trodde inte att jag skulle suttit stilla så länge annars. (Vi hade ingen kamera med så det får bli ett foto från vår första träff - mitt dop)

Tack för maten och för en trevlig kväll Patrik! Jätteskoj att du hälsade på!


Här kommer ett foto från mitt dop, Elisabeth, farfar, jag och Patrik

Inga kommentarer: