torsdag 23 oktober 2008

Hemma ändå..

Egentligen skulle mamma och jag till Köpenhamn idag men det blev lite ändrade planer, kanske åker dit nästa vecka istället.

Igår var jag och mamma hemma hos mormor, vi busade och mamma och mormor åt någon god gryta med nudlar. Jag hade redan ätit mat men fick en liten tallrik med nudlar, det var gott! När klockan passerat sju körde mormor oss hem och jag fick välling och sen var det god natt!

Imorgon är det fredag och då är ju pappa ledig, eftersom han jobbar eftermiddag denna veckan. Hoppas att vi hittar på något skoj hela familjen!

Lite gammal bild på mig när jag äter vindruvor.. det är ju så gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, hjärtat du e juh så underbar!!!!! mitt hjärta smälter varje gång jag ser dig ditt lilla charm troll! nää, nu ska faster plugga sen funderar jag på baka någon smarrig kaka att smaska på ikväll! saknar dig massor skatten! massa pussar från faster

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Vill bara passa på att önska dig en riktigt busig, mysig och trevlig helg. Hoppas ni hinner med några turer till lekplatsen också, det e ju så kul. Nu ska jag åka tåget till Stockholm, jag vann ju resan och boende på RixFm, så nu blir det några lata dagar.

Krama mamma och pappa från mig.
Kram Anneli

Anonym sa...

Instämmer med din faster. Ser fram emot helg och ledigt
kram Jannice med familj

Unknown sa...

Hej Vilmer, ja jag hoppas verkligen att vi ses næsta vecka! Mormor sa att ni kanske kommer in på onsdag alla 3. Det var ju tråkigt att det inte blev igår, vill ju gærna leka med dig. Vi får hoppas att det blir på onsdag. Ha en bra fredag med mamma och pappa och en mysig helg såklart. Kram från din fætter.