måndag 27 oktober 2008

Nya saker till rummet!



Igår åkte mamma och morbror till Ikea för att handla en liten bokhylla/förvaringsmöbel till mitt rum. Det blev även en stor flodhäst och en stor krokodil att ha som sällskap i sängen. Jag ska snart sova i rummet själv (igen) så nu får där minsann bli ordning. Mamma och pappa vill ju också ha sitt eget rum och där inne är ju alla mina leksaker just nu. Men som sagt, nu ska det bli ordning på det. Jag blev jätteglad när pappa började skruva ihop hyllan, så många häftiga verktyg och en massa skruvar. Men jag fick inte lov att röra det och då blev jag sur. Mamma och jag tittade på tv under tiden som pappa skruvade. Det blev superfint när det var klart. Pappa du är bäst! Mamma säger stort tack till morbror som körde igår!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Så fint du kommer få det i ditt rum. Och vilken fin bokhylla, så många fina färger på lådorna.
Men jag måste fråga, du skrev att du fick en stor flodhäst och en krokodil att ha i sängen när du ska sova, men blir där någon plats kvar i sängen för dig?

Nu får du ha en bra och mysig dag med mamma. Solen skiner ju så blir kanske en promenad...

Ha det bästigast!
Kram Anneli.
hälsa mamma och pappa.

Anonym sa...

Så fint!!!!
Då kan du plocka i och ur nu i timmar :) Det gör Ellie i sina lådor :)

Ha det gott
kram madde

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Vad kul att du fått nya hyllor med backar,för att ha grejor i. Vi har även skruvat hyllor ett par dagar åt farbror Patrik som har skaffat sig en fin lägenhet nere vid älven i Umeå. Hans komentar om att skruva ihop Ikeahyllor var (tur vi har tränat med lego) det har din duktiga pappa också. Lycka till med att bo själv i eget rum.
Kramar till er alla.
Farfar

Anonym sa...

hej älskade ögonstenen min! nu e faster i oslo å besöker alla gamla vänner å det är så underbart hon e så lycklig här just nu! Å det bästa utav allt så han jag bara sätta mina ben på norsk mark då telefonen började ringa folk undrade om jag ville jobba så idag har faster varit å staylat butiken på tveita å i morgon skall hon göra detsamma i butiken på lambertsäter det känns bra att kunna tjäna lite extra pengar under semestern sin! vilken fin bokhylla du har fått å den rymmer nog oxå många härliga leksaker =0) mysigt å få härliga gosse djur att kramas med i sängen nu när du skall börja sova alene igen! saknar dig massa mitt hjärta! massa pussar från faster