onsdag 1 oktober 2008

Bus i blick!




I förmiddags lekte jag och mamma i tunneln, det var ett bra tag sen vi hade den framme faktiskt. Pappa försökte locka mig i genom här om kvällen men jag gick bara runt om för att se vad pappa höll på med.. jag är väl inte dum heller? Men idag kröp jag igenom den ett par gånger och mamma hade kameran i högsta hugg (som vanligt). Vi gick hem till mormor och morfar en sväng på förmiddagen och sen gick mamma, mormor och jag en sväng i stan. Det blev en vintermössa, tjockare vantar och "vantklämmor" så att man kan fästa vantarna på jackan/overallen. När pappa kom hem från jobb gick vi en runda, mamma fick lite egentid hemma innan hon skulle till körskolan. Det började ösregna när vi var ute men det gick bra ändå. Vi mötte mamma på vägen hem när hon skulle iväg och köra. När jag och pappa kom hem letade jag efter henne, jag trodde ju att hon hade följe med oss hem. Nu har jag fått välling och ska sova! God natt!

Idag blir Oliver 9 månader! Tänk vad fort tiden går..!
Grattis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bus i blick, klart man skall ha. Busa e ju bland det roligaste som finns.
Verkar riktigt kul att ha en sån tunnel som du har. Kanske man kan få prova någon gång.

Hoppas vi ses snart Vilmer så vi kan busa jättemycket.

Kram till dig,mamma och pappa
Anneli