söndag 30 mars 2008

Tand nr 3 och Helsingborg!


Idag har äntligen en av mina fyra tänder i överkäken, som är på väg, tittat fram! Nästa dröjer nog inte så länge till.. Skönt att i alla fall en äntligen bestämde sig för att komma fram.


Igår var jag, mamma, morfar, mormor, morbror, moster och kusin Oliver på Dunkers kulturhus i Helsingborg. Dom vuxna åt brunch och jag och Oliver satt mest och kollade på allt folk. Jag tyckte det var kul att vara där, mamma tyckte att jag var SÅ duktig hela tiden. Jag pratade med Oliver och lekte med mina leksaker hela tiden. Lite mat fick jag ju också så klart. När alla ätit klart bäddade mamma ner mig i sulkyn och så gick vi alla i stan. Jag somnade nästan direkt och sov 1,5 timme i vagnen. Tack för en trevlig dag allihopa! Morfar, mamma tackar för brunchen!



Mia och Oliver - det var jättekul att ni var här, nästa gång vi ses är jag ännu större och Oliver likaså. Hoppas han inte blir rädd för mig då, jag vill ju bara prata och leka lite med honom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad jag önskar att Fredrik var lika gammal som du är nu men 17,5 år senare undrar man vad som hände?
Hoppas att allt är bra med er alla
Tag ett pippi piller och bli inte stor.Njut av varje minut medan ni kan. Förhoppningsvis så lugnar Freddan ner sig snart.
Kram Jannice med familj

Ps när kommer din faster hem igen?