torsdag 6 mars 2008

Paketer och besök!

Jag och Alicia busar som vanligt!

Bråkar om leksaker..

I tisdags blev jag allstå 6 månader - tack för alla hälsningar! Jag och mamma började dagen med att gå till föräldrargruppen på BVC, där träffade vi Vilmer och hans mamma Charlotte. Efter BVC följde Vilmer och hans mamma med oss hem, vi skulle tydligen bjuda på fika idag, och sen kom Alicia och Malin också. Tyvärr kunde inte Alma och Theres komma eftersom Alma hade öroninflammation. Mammorna åt bullar och glass, vi barn fick nöja oss med burkmat och flaska. Jag och Alicia busade som vanligt, vi tog varandras leksaker och så följde vi efter varandra i köket och hallen. Det var jättekul! När gästerna hade gått så tyckte mamma att jag skulle sova en stund för jag var så uppspelt och uppe i varv. Mamma satte sig i soffan och jag låg i hennes famn, efter 5 fina sånger så sov jag gott. Inte förräns 2 timmar senare vaknade jag igen. Jag var visst väldigt trött!

Vilmer och Charlotte

Det var tur att jag sov lite på eftermiddagen för på kvällen skulle mormor, morfar och morbror Hampus komma till oss. Mamma lagade mat och gjorde en tårta, det stod mitt namn på den men jag fick då inte smaka speciellt mycket.. bara en liten liten sked med grädde. Jag fick två paketer också, en spann med spade och 4 stycken bilar i olika storlekar som man kan stapla på varandra. Tack så mycket! Jag fick en present av Malin och Alicia också, en t-shirt med många djur på, tack tack!

Presenterna som jag fick av mormor, morfar och morbror (och t-shirten som jag fick av Malin och Alicia)

Inga kommentarer: