torsdag 20 mars 2008

Fika med Anneli!

Anneli och så jag i nya fina tröjan

Idag hade jag ingen lust alls att sova min förmiddagslur som jag brukar göra, mamma försökte med allt och tillslut packa hon ner mig i vagnen och gick en sväng. Då äntligen kom jag till ro, sov 1,5 timme så nog var jag trött. Men vem vill sova egentligen? Man missar ju så himla mycket då! Medans jag sov i vagnen gick mamma i affärer, hon var ute på uppdrag åt moster Mia. Mia och Jacob ska på dop på söndag och Mia ville att mamma skulle köpa coola kläder åt flickan som ska döpas, för Mia hinner inte själv. Mamma tyckte det var ett superuppdrag! Hon blev helt till sig när hon såg så mycket fint det finns till töser! När uppdraget var slutfört träffade vi Anneli och tog en fika på Madde´s. Jag fick en present av Anneli, hon skämmer bort mig! En jättefin pikétröja som kom till användning direkt eftersom jag kräkte lite på kläderna jag hade på mig. Tack så mycket Anneli! Pappa och jag badade ikväll igen, det har blivit en nästintill daglig aktivitet. Jag ÄLSKAR att bada! Hoppas att babysimmet som vi ska börja på nästa fredag bli lika kul som att bada i badkar.

I helgen som kommer blir det lite påskfirande. Mia, Jacob och Oliver kommer till stan så det ska bli kul. Vi ska träffas hemma hos mormor och morfar som vi brukar, det är ju så mysigt där.

Glad Påsk önskar jag er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Tack för en trevlig dag igår. Vi busade ju också, som vi brukar göra och det är riktigt roligt. Du får ha en glad påsk och hoppas du får många, många påskägg.
En stor kram till dig och din mamma och pappa, så ses vi kanske på onsdag.
//Anneli

Anonym sa...

Hej Vilmer, det var kul att træffa dig igen. Nu børjar jag få upp øgonen før vad du ær før en filur:)Det var roligt att sitta og titta på dig och jag længtar till vi kan ligga og leka på golvet ihop. Du får sæga tack till din mamma før de fina klæderna jag fick. Vanligtvis går det lång tid till næsta gång vi ses men nu kommer jag og mamma till landskrona redan på onsdag så vi ses snart igen.
Ha det så bra tills dess. Kram Oliver.