lördag 1 mars 2008

Energi i överflöd!


Ja, vad ska man säga.. jag har myror i blöjan säger mamma och pappa eftersom jag inte kan va stilla en sekund! Men varför ska man vara stilla när man kan röra sig och prova hur kroppen fungerar? Det är ju såå kul! Jag har nyss kommit på att man kan böja benen och på så sätt hoppa eller gunga upp och ner när jag står på knä lutad mot mamma i soffan. Moster Mia och onkel Jacob var på middag hos oss igår och dom blev allt imponerade av min energi. När jag busat ett tag låg jag en stund och tog igen mig sidan om Mia och Jacob i soffan, det var mysigt. Jag kom inte i säng förräns närmare halv elva igårkväll så mamma och pappa trodde att dom skulle få sovmorgon imorse eftersom jag somna så sent. Men inte, jag vaknade halv åtta som vanligt!

Nu när jag kommit på hur jag kan använda benen för att hoppa så är hoppgungan lite roligare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Vilmer det där med att vara uppe länge och sova på morgonen , att inte det fungerar hade jag kunnat tala om för pappa om han frågat. Jag och Lennart testade det på både din pappa och din faster och det fungerade inte då heller.
Kram Jannice med familj

Anonym sa...

hehe jag kan faktiskt intyga att jannice har rætt, dom fick sællan sovmorgon med mig å din pappa i huset hehe =0) i morgon e det din stora dag då blir du 6månader søtnos, kan inte fatta att du blivit så stor tycker det kænns som igår du kom till værlden din lilla guldklimp... jag længtar så massa efter dig nu så efter påsk så måste faster komma å gulla å leka med dig. du måste juh visa mig allt nytt som du har lært dig! jag har køpt en 6månaders present till dig men har inte hunnit posta den men så småning om så kommer det en present till dig som du kan ha i ditt nya fina rum =0) stor puss på dig hjærtat! /faster