måndag 10 mars 2008

Utlandsresa!

I bilen påväg till Köpenhamn

Inte så långt bort, men i alla fall. Mormor och morbror Hampus kom och hämtade mig och mamma imorse, vi skulle åka till Köpenhamn för att träffa moster Mia och kusin Oliver. Pappa kunde inte följa med eftersom han skulle jobba senare. Vi åkte bil och båt och sen buss också, tillsist var vi framme på Ströget som det kallas. Jättemycket affärer och en hel del folk att titta på. Men jag somnade efter en stund och när jag vaknade så var vi på ett café. Alla åt gott, jag åt kyckling med potatis och ärter och lite fruktpuré till efterrätt. Jag har inte varit så stor i maten dom senaste dagarna, mina framtänder där uppe är påväg så jag är lite kinkig emellanåt. Min kusin Oliver blir bara större och sötare för varje gång vi träffas. Nu är han ganska stark i nacken och han jollrar en hel del. Efter att vi ätit lunch tittade vi lite mer i affärer innan det var dags att bege sig hemåt och då somnade jag igen. Kanske inte så konstigt eftersom jag var vaken mellan 03.30 och 04.30 inatt, jag låg och snackade en massa och lekte med gossedjuren i min säng. Jag somnade om men vaknade vid halv sju igen och ville upp. Mamma var inte så pigg på att vara uppe med mig eftersom hon var vaken när jag var vaken, så pappa fick leka lite med mig medans mamma sov lite mer innan vi skulle iväg.


Morbror Hampus och mormor

Jag äter, och busar samtidigt med mormor!

Mamma, moster och kusinen

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, vilka utflykter du får åka på søta, å så mysigt att få træffa lilla oliver å leka lite med han =0) du ser i alla fall ut att stor trivas =0) hoppas att tænderna kommer snart så att du får sova en hel natt igen! saknar dig søta! puss /faster