måndag 17 mars 2008

Nästan klart!


Nu är mitt rum nästan klart, det fattas en lampa på väggen och lite annat smått men annars så är i alla fall dom stora sakerna klara. Mamma satte upp jättefina djurklistermärke på väggen kring min säng idag och så satte hon upp tavlor ovanför den nymålade skänken. Det ser riktigt stiligt ut tycker jag. Igårkväll satte pappa ihop bilen som jag fick i doppresent av moster Mia och onkel Jacob, där är en massa spännande finesser på. Annars så är det jättetråkigt väder idag, regn, snö, hagel och så blåser det jättemycket så mamma och jag har bara varit hemma hela dagen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det har blivit!

Lindha & Tage

Anonym sa...

Vilket fint rum du har fått Vilmer!! Kram från Lowa

Anonym sa...

Så fint det blev. Vilken duktig mamma och pappa du har Vilmer. :-)
Vi ses kanske i veckan.
Kram Alicia & Malin

Anonym sa...

Wow vilket fint rum :-) MÅnga kramar Ebba

Anonym sa...

Håller med de andra, det blev ju riktigt fint på rummet :) Kram från Alma & Therese

Anonym sa...

Hej mormors älskling! Vilket fint rum du fått! Där vill jag komma och leka med dig! Mamma är jätteduktig och har kvar sina skapartalanger sedan stafli-tiden. Eller hur , mamma?

Många kramar från mormor!

Anonym sa...

Så fint du har fått det! :)
kram från Emili