lördag 15 mars 2008

Nyfiken!

Busted!

Nymålade lådor..

Mamma har varit igång och målat och haft sig inne på mitt rum, jag har försökt ta mig in där men då är pappa efter mig och lyfter ut mig igen. Jag har ju redan min säng där inne, men inget annat är som det ska vara förutom gardinerna. Ska bli spännande att se hur det blir när allt är klart! Fick en jättefin tavla av faster Emma som ska hänga där inne. Tack så mycket! Hoppas du får en bra semester och att vi ses snart!

Bästisen Danny Dinosaur och jag!

Stor kram till alla som läser vad jag hittar på om dagarna! Skriv gärna en kladd så blir jag glad!


//Vilmer


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Vilmer! Vad spännande med eget rum. Det får vi komma och titta på sen när det är klart.
Ni får ha en trevlig helg.
Kram Alicia & Malin

Anonym sa...

Förstår att du är nyfiken på vad som händer på ditt rum...Hoppas mamma o pappa skyndar sig så du slipper vara så nyfiken ;-)
Trevlig helg!
Kram Ebba & Jenny

Anonym sa...

hehe ditt lilla busfrø e det svårt att låta mamma få måla å pyssla i fred =0) jag hopas oxå att vi ses snart, jag saknar dig så mycket pussgurkan. nu børjar faster ha riktigt mycket resfeber i morgon bær det av... och håll i hatten jag har inte æns børjat packa æn hehe de e olikt mig det =0) hoppas att du har det jætte bra skatten! massa pussar från faster

Unknown sa...

hej fætter, hur går det, får du lov att krypa in i ditt rum nu eller ær mamma inte færdig med lådorna? jag ligger just nu og leker i mitt babygym. det ær inte alltid roligt men just nu ær det ok. Min pappa ska snart ut och se fotboll, så mamma och jag får klara oss sjælv ett tag. Vi ska sækert se fotboll på tv´n;)vi ses. kram oliver

Anonym sa...

Vilken fin dinosiaure du har Vilmer! Det är bra att du hjälper pappa och mamma att måla så att det blir klart före nästa julafton! Passa på att vara ute nu när det blir vår och börja spela fotboll tidigt med grabbarna, eller varför inte prova på Golf? Det finns många banor i eran närhet och det blir ju billigt och bra för dina föräldrar. När du blir proff´s så kan du ju betala tillbaka en del! Kramar Farmor med familj!