onsdag 27 februari 2008

Hektisk onsdag!

Alicia, mamma och jag (sover i vagnen) på Burger King i Lund

Idag har det varit fullt schema hela dagen. Först var det rytmik på förmiddagen, det var jättekul! Jag busade lite med Alexandra på slutet när hon skulle spela gitarr och berätta lite saker för oss. Jag hasade mig fram till henne och tog hennes fusklapp! När rytmiken var slut stannade vi kvar på församlingshemmet för att äta lunch, för sen skulle vi åka till Lund tillsammans med Malin och Alicia. Det var dags för barnvagnsbio igen. Vi traskade ut till stationen i blåsten men det märkte inte jag för jag somnade ganska snabbt. Tydligen var tåget sent så vi fick stå och vänta i en halvtimme vilket gjorde att vi kom sent till bion. Men mamma och Malin tyckte att filmen var bra och jag och Alicia busade lite med varandra som vanligt. När vi kom tillbaka till Landskrona gick mamma och jag hem till mormor och morfar. Jag blir så glad när jag får träffa dom! Jag satt och tittade på när mormor lagade mat och sen busade morfar med mig. Han tränar mig på att gå lite, för någon dag sen kunde jag inte ta ett steg när någon höll mig i händerna men nu kan jag ta 14 i rad. Mamma gav mig gröt och sen körde mormor oss hem eftersom det blåser ännu mer nu.

Igår fick jag en förtidig halvårs present, en gå-stol!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej vilde! vad cool du ser ut i din gå-stol! något liknande ønskar jag mig i doppresent av dig:)
du kænns så stor nær jag ser dig kunna alla de saker som du nu kan, blir ju helt avundsjuk.. men det blir væl også min tur en gång:) mamma og pappa og jag kør øver till er ikvæll, så jag hoppas att vi ses. kram oliver.