söndag 30 december 2007

Sjuk/vilodag


Idag har det varit en jättelugn dag. Jag har sovit, sovit och sovit. Däremellan har jag ätit lite grann. Det började redan igårkväll då mamma tyckte att jag såg lite hängig ut så hon tog tempen på mig. Jag hade precis på gränsen till feber för bebisar (38 grader). Jag fick lite panodil i rumpan och sen sov jag gott hela natten. När jag vaknade imorse hade jag fortfarande feber och hostade lite. Jag somnade gott i mammas famn på förmiddagen och sen fick jag sova i mammas och pappas säng. Jag sov i 2,5 timme så mina föräldrar hann se nyaste Harry Potter-filmen. Jag vaknade och åt lite sen gick vi ut på promenad, jag somnade i vagnen och sov sedan i över 2 timmar igen. Bästa stället att sova på är i garaget! Vagnen står bra där och även om det är "inomhus" så är det ganska så svalt. När jag vaknade hade farbror Patrik kommit. Jag busade lite med farfar idag, som ni kan se på fotot så rycker jag honom i kalufsen! Kläderna som jag fick av faster Emma har jag på mig och alla säger att jag ser jättetuff ut!



Jag och mina föräldrar skickar en krya-på-dig hälsning till Chribba!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Hoppas att du kryar på dig, inget skoj att vara på semester och vara sjuk. Jag ska åka till farmor och Cribba snart och så ska jag skjutsa Carina och handla lite och kolla in hur det är med Cribba. Det är förargligt med snö på is häruppe som du kanske förstår, ha det bra så ses vi//kram Jannice med familj. Ps vi skjutsade sängen till farmor i går så di har iallafall en sovplats.

Anonym sa...

vad söt du är när du busar med farfar lilla busfrö.... =0) så kul att alla tycker att du e tuff i kläderna jag köpte, men det visste jag att du skulle bli sötis!
kram Emma