tisdag 11 december 2007

Lite blandat!

Nu var det ett tag sen jag skrev i min blogg. Det har inte hänt så mycket, jag och mamma är mest bara ute och går om dagarna. Skönt, då får jag sova ordentligt! Igår när vi var hos mormor och morfar var jag lite gnällig och började skrika så fort dom tittade på mig. Jag ville helst vara hos mamma hela tiden. Mamma och pappa hoppas att detta går över tills Norrlandsresan annars kan det bli tråkigt för farmor och farfar och alla andra som vill träffa mig. Idag testade vi selen igen. Tidigare har jag inte riktigt gillat den eftersom jag inte fått se ut, men nu när vi provade igen så satte pappa selen på höften och då kan jag ju se jättebra.


Här är lite blandade foton på mig:


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej din lille gnællspik:) næ nu ska moster vara snæll, annars blir kanske opopulær næsta gång vi ses. Du ser ju fin ut i bærselen, smart att du kan sitta på pappas høft og titta ut, den kan nog vara smart att ha med till norrland. Jag hoppas att du og mamma myser dær hemma og på era promenader. Moster går ju bara og væntar på att din kusin tittar ut så hær førdriver vi tiden med att baka småkakor og ordna med julklappar:) Det ær også mysigt. Ha det så bra Vilmer!

Anonym sa...

Hej gullunge! du växer så det knakar, synd bara att man bor så långt i från dig och bara får följa det på bilder, men det är juh bättre än inget alls =0) vilket fint kort på dig med ditt charmiga lende faster hjärta smälte direkt hon såg det, fast det gör det juh varje gång jag ser dig ditt lilla charmtroll. Snart så träffas vi uppe i norr hos farfar och hos farmor då ska vi hitta på mycket mysiga utomhus aktiviteter. idag har faster varit och köpt l.ite julklappar som hon håller på att packa in, vad önskar sig du i julklapp??? nää, nu ska jag fortsätta slå in klappar så hörs vi snart igen. hälsa mamma å pappa! stoor puss från faster