torsdag 13 december 2007

Tomtenisse!

Sankta Lucia, Sanktaaa Lucia.. ja, idag är det Lucia och på babycaféet sjöng mammorna lite lucialåtar tillsammans med några av dom vanliga sångerna. Vi bebisar hade tomtedräkter på oss och mammorna tog en massa foto på oss.



Efter caféet gick mamma och Malin ut till Borstahusen och jag och Alicia sov jätteskönt i våra vagnar. 2,5 timmes lång promenad/sovstund blev det. När jag och mamma kom hem städade vi lite och sen kom mammas kompis Lindi och hennes flicka Miranda som snart är 1,5 år. Pappa var också med och fikade lite lussebullar och pepparkakor. Mycket trevligt!



Jag har börjat försöka vända mig från rygg till mage, än så länge kommer jag inte helt runt men snart så! Istället så klarade jag att vända mig från mage till rygg helt plötsligt medans mamma satt och skrev det här!

4 kommentarer:

Anna och Ronja sa...

Hej hej! Trevligt att hitta andra som blogar. Söt lille Vilmer är...

Unknown sa...

Vilken fin liten tomtenisse du ær! Du ser ju rigtigt ut till att ligga og mysa. Det ær ju kul att någon har lust att vara med og fira lucia, din kusin giter visst inte vara med:) men innerst inne tror jag att han ær lite avundsjuk på dig, nu får han ju vænta ett helt år till det ær hans tur:)

Anonym sa...

Hejsan Vilmer, vad fin du är i tomtedräkten. Hoppas att ni mår bra alla tre. Kram

Emilia och Viola sa...

Hej Vilmer.
Kul att du tittade in i min nya blogg. Nu har jag lagt till dig i min lista så att jag kan hålla koll på dig. Du börjar ju bli stor du med :-)

Kramar från Emilia