tisdag 4 december 2007

Julbak i Köpenhamn!


I lördags åkte jag och mamma till Köpenhamn för att hälsa på moster Mia och onkel Jacob. Pappa skulle på utbildning med Hemvärnet så han kunde inte följa med. Vi bakade pepparkakor och lussebullar, men som vanligt fick inte jag smaka. Jag sov lite oroligt första natten eftersom jag inte riktigt kände igen var jag befann mig, men andra natten gick det bättre. När mamma och moster bakade passade Jacob mig. Vi tittade genom fönstret på alla bilar som körde fort fort nere på gatan, det tyckte jag var kul. På måndagen kom mormor och morfar också till Köpenhamn och jag tyckte det var jättekul att träffa dom igen, det var ju några dagar sen sist.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja vi hade en rigtigt mysig helg nær du og mamma var på besøk, og vilka goda kakor og bullar vi bakade. Moster bakade sjælv resten av pepparkaksdegen igår, mums. Jag og Jacob tyckte att det var jættekul att få besøk av er og vi saknar redan dina små smil og lustiga ljud du kommer med ibland. Hoppas att vi ses snart igen! kramar från moster og onkel:)