lördag 29 december 2007

Vilmer träffar Nemo!


På förmiddagen idag var jag och mina föräldrar ute på en långpromenad ute i kylan, det var -8 grader så jag fick ha min tjocka mössa och mina nya skinnvantar och tossor på mig. Jag somnade direkt ute i friska luften sen sov jag i 2,5 timme så mamma, pappa, Elisabeth och farfar hann fika med Eva och Joe som kom på besök under tiden. När jag vaknat gick vi in till grannhuset. Där bor pappas barndomskamrat Christoffer med sin sambo Annika och deras son Nemo som är 5 månader. Vi hälsade på varandra när Nemo vaknat. Det var roligt att träffa honom, jag ville ta på honom hela tiden. Hoppas att vi träffas fler gånger när vi är i Hällnäs och hälsar på!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så skojigt för dig att komma hem och talavom att du numera har kompisar som bor i norrlland. Farmor och Cribba ringde nyss och talade om att din säng hämtas under morgondagen.. hoppas bara att du sover gott i den vi ses snart. Ps kan inte du skvallra för mig för visst fyller farfar år på nyårsafton ...men hur mycker fyller han?????/// kra Jannice

Anonym sa...

Så skojigt för dig att komma hem och talavom att du numera har kompisar som bor i norrlland. Farmor och Cribba ringde nyss och talade om att din säng hämtas under morgondagen.. hoppas bara att du sover gott i den vi ses snart. Ps kan inte du skvallra för mig för visst fyller farfar år på nyårsafton ...men hur mycker fyller han?????/// kram Jannice

ps den förra blev ju fel...sorry

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Idag så har christer skottat snö och halkade och föll på snöskyffeln så att höger nyckelben gick av på två ställen. Efter flera timmar på akuten och röntgen så fick jag åka hem igen. Ingen operation utan värktabletter och order att börja använda axeln på en gång. Det är bara att bita ihop och lyda doktorn. Tur att du åker barnvagn så att du slipper att halka, det får pappa göra! Vi önskar er ett gott slut och ett gott nytt år! Vi syns på nyårsdagen, viler med mamma och pappa! Umeåborna