torsdag 29 november 2007

Bada badkar!


Jag och pappa har badat i stora badkaret idag, spännande! Jag får ju knappt plats i min egen badbalja längre. Jag tyckte nästan att det var roligare att lapa vatten än att ligga still hos pappa. Imorse var jag jättetrött så jag missade sångstunden på babycaféet på BVC, mamma fick sjunga alla sånger utan mig. När jag vaknat låg jag en lång stund på mage inne på stora täcket tillsammans med Alicia och jag klagade inte alls. Jag har börjat bli riktigt stark i nacken och mamma tyckte att jag var jätteduktig. Efter caféet gick vi till Apoteket tillsammans med Malin och Alicia, mamma köpte en annan sorts ersättning till mig så att jag förhoppningsvis får ordning på magen. Tråkigt att vara på Apoteket tyckte jag, så jag somnade. Jag sov medans mamma och Malin var och fikade och jag vaknade bara för att äta sen somnade jag nästan direkt när mamma lade mig i vagnen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej igen din lilla badnymf;) du ser ju ut till att njuta vattnet, det ser også skønt ut. Bara kom ihåg att du ska simma runt i vattnet og inte dricka det:)

Jannice sa...

Marcus hälsar att han numera vet att man inte mår bra av att dricka badvatten...lyssna på honom han vet vad han pratar om. Men du är en väldigt gullig kille tycker min mamma.Det ska bli skoj att träffa er alla snart. Hälsa mamma och pappa.