måndag 5 oktober 2009

Växer så det knakar!



Det är inte bara lillebror som växer, jag är också inne i en växtperiod nu. Äter mycket (mamma och pappa är glada) och vikten är nog påväg över 12 kg. Mamma har försökt mäta mig här hemma o längden är ca 89 cm. Vi mätte mig på min 2 års dag och gjorde ett litet märke på väggen och efter att ha mätt i helgen igen låg jag nu 1 cm över strecket. Nästan alla mina mjukisbyxor är för korta och mina tröjor börjar också bli lite små så idag gick mamma, pappa och Melker en tur i stan när jag var på dagis. Det blev tre par byxor, 2 långkallingar (ska ha dom att sova i), två långärmade tröjor och en zip-jacka.

Min fina lillebror

1 kommentar:

Anonym sa...

Kär bild på lillbrossan! Mamma har mest haft kameran i högsta hugg idag så det finns nog bilder på bdb ikväll. Kram Ebba