måndag 19 oktober 2009

Söndagsfika




Igår var det dags för faster Emma och Magnus att köra hem till Karlstad. Vi passade på att träffas en sista gång innan dom skulle bege sig. Vi åt goda bullar och gott pålägg, farfar och Elisabeth var också med och fikade. Emma, Magnus, farfar och Elisabeth läste sagor för mig under dagen, jag älskar böcker!

Jag hjälper lillebror att ta av sig, dragkedjor är mitt nya intresse. Ibland lyckas jag knäppa men oftast blir jag sur när det inte går, men ingen får hjälpa mig heller. Mamma har hotat att ta bort alla mina zipjackor eftersom det tar såååån tid för oss att komma iväg om jag envisas med att knäppa själv (speciellt när vi ska iväg till dagis på morgnarna). Knäppa UPP är ju lätt så det får jag gärna göra.
Myser i fåtöljen med lite popcorn

Inga kommentarer: