tisdag 6 oktober 2009

Dagens aktiviteter!



Idag gick vi till pastorsexpeditionen för dopsamtal med prästen Eva. Melker ska ju döpas snart så vi skulle gå igenom dopceremonin. Prästen frågade om jag vill hälla upp dopvattnet i dopfunten, jag sa ja men vi får väl se när det väl är dags. Vi ska använda samma skål som både jag och pappa är döpt i, en fin tradition. När vi var klara så gick vi hemåt. Jag fick leka lite på lekplatsen borta vid oss innan det var dags att gå hem. Pappa skulle ju jobba. Idag ville jag inte sova middag så jag, mamma och Melker har lekt här hemma hela dagen. Nu ikväll tittar vi på Pingu och äter lite popcorn.

1 kommentar:

Mormor Christine sa...

Hej mormors älskling!
Vad glad jag blev när du såg mig och vinkade till mig från Plorren!
Det gör det så lätt att arbeta!
Älskar dig och Melker!
Puss och Kram från mormor!